Wszechstronni, rodzinni, przyjaźni, zaopatrujący się lokalnie i zaangażowani - tacy właśnie są przedsiębiorcy prowadzący niezależne sklepy detaliczne. Grupa Eurocash postanowiła nagrodzić te postawy ogłaszając konkurs „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości - Plebiscyt Handlu Detalicznego”. W gronie pięciu najlepszych znalazło się nasze lokalne Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Rarytas Plus z Piły, które zwyciężyło w kategorii „Rodzinny”.
Sklep Rarytas działający w Pile z powodzeniem obala mit, że z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu. Pani Iza, właścicielka Rarytasu, już jako dziecko podczas wakacji pomagała w sklepie rodzicom. Po studiach wróciła, aby poprowadzić placówkę. Jak sama mówi: „Istniejemy na rynku dzięki wiedzy i umiejętnościom przekazywanych od dziadków i rodziców, nieustającej pomocy rodzeństwa i wsparciu męża”. Dla każdego z nich Rarytas jest najważniejszy i codziennie zostawiają
w nim serce i całą energię – to daje się wyczuć od razu po wejściu, nic więc dziwnego, że tak bardzo lubią tu przychodzić mieszkańcy Piły.
Celem pierwszej edycji Plebiscytu „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” jest promocja niezależnego handlu detalicznego i udowodnienie, że to nie menedżerowie wielkich korporacji,
a właśnie osoby takie jak właściciel małoformatowego sklepu w województwie wielkopolskim są fundamentem krajowej przedsiębiorczości. Grupa Eurocash chce też za pomocą akcji zachęcać współpracujących z nią detalistów do wzmacniania partnerskich relacji z klientami ich sklepów, czego najlepszym przejawem jest skłonienie ich do głosowania i wspólnego pokonania konkurentów z innych regionów kraju. Organizator Plebiscytu ma nadzieję, że prezentując inspirujące historie i ludzi, którzy stoją za sukcesami swoich firm, pokaże ich klientom, że są to osoby prowadzące biznes z prawdziwym zaangażowaniem i pasją.
-Cieszymy się, że pierwsza edycja plebiscytu wyzwoliła tak duże emocje i zaangażowała zarówno przedsiębiorców, jak i ich klientów. Plebiscyt jak, każda tego typu inicjatywa, musi znaleźć swoje miejsce w świadomości przedsiębiorców, dlatego wierzymy, że z każdym rokiem o tytuł Herosa będzie walczyło coraz więcej właścicieli sklepów – mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash.
(pc), (it)
Napisz komentarz
Komentarze