Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
To trzeba wiedzieć:
Reklama

Mamy II ligę, ale co dalej?

Koszykarze zadbali o stronę sportową. Teraz ruch po stronie włodarzy pilskiego Basketu. Bez odpowiednich funduszy start w II lidze jest raczej nie możliwy!
Mamy II ligę, ale co dalej?

Dzięki świetnej postawie pilskich koszykarzy w minionym sezonie zespół z Grodu Staszica wywalczył I miejsce w III lidze PZKosz. Przed Tomaszem Pochylskim i jego kolegami rysowała się wizja walki barażowej o II ligę.

 

Jednak jak przypuszczał na naszych łamach Grzegorz Przewoźniak, wobec zaistniałej sytuacji z koronawirusem, można było mówić o decyzji koszykarskiej centrali, uznającej rozstrzygnięcia po serii zasadniczej i w takim układzie ustalić awans do II ligi.

I tak się stało. Basket Piła ma awans do rozgrywek na drugoligowym szczeblu!

Tylko co dalej?

Sprawa najważniejsza to zabezpieczenie klubu ze strony finansowej. Koszykarze zadbali o stronę sportową. Teraz ruch po stronie włodarzy pilskiego Basketu. Bez odpowiednich funduszy start w II lidze jest raczej nie możliwy!

W UM Piła jeszcze niedawno mówiono, że dotowanie III cio ligowego klubu jest niemożliwe, a jak teraz w przypadku awansu będzie?

Przypomnijmy, ostatni sezon w jakim pilscy koszykarze zagrali w 2 lidze to lata 2015/2016. Sezon ten zakończył się utrzymaniem w lidze. Jednakże z powodu braku wsparcia finansowego pilskiego klubu przez władze miasta, zarząd musiał zrezygnować z dalszego udziału w 2 lidze w sezonie 2016/2017.

Jak teraz to będzie wyglądać?

Kto i w jakim stopniu i kto wesprze Basket Piła w rozgrywkach 2 ligi mężczyzn?

Życzymy powodzenia i to nie tylko w tej kwestii.

Fot: Karolina Bąbińska


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Obserwator GminnyTreść komentarza: Zauważyliśmy, że na podeszwie lewego buta Szalbierza zadomowił się kawałek gówna.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 12:33Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 15.Autor komentarza: Ferdynand WspaniałyTreść komentarza: Uważam, że jest absolutną uzurpacją badanie bystrości faceta z głową przez faceta z dupą.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 12:26Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 15.Autor komentarza: wspomnienieTreść komentarza: Kiedy dawno temu Lemanowicz zwrócił uwagę, że Szalbierz dopisał czwóreczkę (4) na końcu IP, ten odparł, że zrobił tak, żeby testować bystrość opluskwianego obywatela, czyli Lemanowicza. Szalbierzowi przydałby się tester - alkomat.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 12:22Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 15.Autor komentarza: szrotTreść komentarza: Wielkodupcy wybierają wygodne samochody typu van, żeby zmieścić ogromniaste sempiterny i móc zamknąć drzwi auta. Na przykład Chrysler Grand Voyager.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 12:17Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 15.Autor komentarza: Alexandra ĆwiekTreść komentarza: Spanie za kontuarem Czarnej Hanki może dawać przedsmak tego, co latami sączyło się na ulicę Wawelską ze sklepu rzeźnickiego. Ale smrodek przepoconych gir klientów kiełbasiano-wódczanych, to jest pryszcz względem rzeczywistości śmierdzących miazmatów sklepowych. Dlatego dołączam się do apelu o niekupowanie. Jednocześnie zauważam, że przy wiatrach wschodnich Wawelska jest ubogacana smrodowo - fetorowo ze Śmiłowa i jest podejrzany odór z produkcji metodą ekstruzji.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 11:31Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 15.Autor komentarza: Anna GwóźdźTreść komentarza: TW Kmicic13:21, 29.11.2025 Oszczegam, nie kupujta tej chawiry przy wafelskiej, bo tam od hejterskiego smrodu aż gęsto. Ukrytego sprzętu nagrywającego nie licząc. No i jeszcze nie wywietrzało po tym, jak Krecha gniła przez pół roku. ***** ** (KO). Jako tw Aleksandra dołanczam się do TW Kmicic za radą tw Victor. Tym bardziej, że smrodliwość sklepu byłego męża przy zbiegu Wawelskiej i Ludowej jest nie do zniesienia. Sama wiem, bo kiedyś spałam za kontuarem wtulona w moją pierzynkę z gęsinki.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 11:21Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 15.
Reklama
Reklama