Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
To trzeba wiedzieć:
Reklama

Ulotki papierowe w skrzynce pocztowej - czy taka reklama wciąż działa?

Żyjemy w świecie, w którym praktycznie wszystko już przeniosło się do Internetu. Oczywiście nie chodzi tu tylko o możliwość robienia zakupów czy załatwiania spraw administracyjnych. Z dobrodziejstw Internetu korzystają głównie firmy, które właśnie tam znalazły dla siebie najlepsze miejsce na promocję i budowanie własnego wizerunku.
  • 10.11.2022 10:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Ulotki papierowe w skrzynce pocztowej - czy taka reklama wciąż działa?

Z pewnością każdy z internautów spotkał się już z tym, że dosłownie na każdej, otwieranej witrynie pojawiają się również reklamy, których wręcz nie da się zamknąć lub pominąć. Firmy decydują się na nachalny i agresywny marketing, zapominając o tym, że w dalszym ciągu istnieją tradycyjne rozwiązania, które mogą okazać się o wiele bardziej skuteczne. Mowa tu np. o tradycyjnych ulotkach papierowych, które wkładane są do skrzynki pocztowej. Czy w dalszym ciągu są one efektywne?

Tradycyjna reklama a promocja w sieci

Inwestowanie w marketing internetowy dla wielu firm stał się jedynym sposobem na to, by mogły się one promować i budować swój wizerunek. Wykorzystują one wszystkie, dostępne metody i narzędzia, by tylko zaistnieć w sieci, nie zwracając przy tym uwagi na to, jak ogromny przepych tam panuje. Warto zauważyć, że odpowiednio zorganizowana strategia marketingowa w sieci- choć jest skuteczna- to jednak nie zawsze. W obecnych czasach internauci stali się wyjątkowo wymagającą grupą, która doskonale wie, czego chce. Nie zwracają więc oni uwagi na słabej jakości "reklamy", a co więcej, reagują na nie coraz to większą frustracją. Często zdarza się nawet tak, że internauci na tego typu reklamę nawet nie będą zwracać uwagi, a jedynie będą oni czekać, aż zniknie ona z ich pola widzenia.

W tym momencie znów warto zwrócić się w stronę tradycyjnych form przekazu i promocji jak np. wkładanie ulotek papierowych do skrzynki pocztowej. Takie ulotki są wstanie o wiele skuteczniej przykuć uwagę potencjalnego odbiorcy chociażby z uwagi na to, że są one "fizyczne". W praktyce więc oznacza to, że odbiorca musi wziąć je do ręki, a nawet jeśli będzie chciał je wyrzucić lub odłożyć, to i tak mimowolnie zapozna się z treścią i zawartością ulotki. Jest to więc fantastyczny sposób na to, by wzbudzić zainteresowanie i zachęcić- być może- do skorzystania z naszych usług lub produktów. Pamiętajmy, że nawet jeśli świat wydaje się być obecnie mocno postępowy, to jednak w niektórych przypadkach, to dalej tradycjonalizm okazuje się mieć wyjątkową przewagę.

Papierowa ulotka w skrzynce pocztowej? Tak, ale...

Tradycyjny sposób promocji w postaci papierowych ulotek wkładanych do skrzynek pocztowych z pewnością jest skuteczny. Przykuje on uwagę i być może nawet zawartość ulotki w jakiś sposób zapisze się w świadomości odbiorcy. Jednak nie możemy zapomnieć o tym, że ulotka "bez pomysłu" włożona do skrzynki pocztowej, nie spotka się z oczekiwaną reakcją. Wobec tego jeśli zamierzamy budować swój firmowy wizerunek właśnie w ten sposób, wówczas nie możemy zapomnieć o odpowiednim projekcie i wydruku. Przede wszystkim projekt graficzny ulotki musi być dobrze przemyślany i skomponowany. Po drugie, by cała inwestycja zakończyła się powodzeniem, warto zgłosić się do profesjonalnej drukarni jak np. Ksero A0, która dobierze odpowiednie techniki wydruku, a nawet papier. Dopiero wtedy będziemy mówić o kompletnej i świetnie przygotowanej ulotce, która z całą pewnością odpowiednio wywiąże się ze swojej roli i wzbudzi zainteresowanie potencjalnego odbiorcy. Nawet tradycyjne sposoby promocji i kreowania przekazu będą wymagać od nas maksymalnie profesjonalnego podejścia!

 

--- Artykuł sponsorowany ---


Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Kostucha butybarTreść komentarza: Przeglądając portal natrafiliśmy na zdjęcie grupowe pokazujące dwie damy o dużym współczynniku sztuczności w obliczach tych osób. Zwróciliśmy uwagę, jak to bystrzaki, na tę po prawej. Zdjęcie jest już dość stare, z siedem lat. Stwierdziliśmy brak symetrii twarzy. Polega na dwóch niedomaganiach a mianowicie, domniemany niedowład w ułożeni niesymetrycznym ust oraz różną wielkość oczu, lewe mniejsze prawe większe. To jest niedobre i zwiastuje przewagę czynników letalnych w życiu.Data dodania komentarza: 9.11.2025, 12:15Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 14.Autor komentarza: pół rokuTreść komentarza: Wnuczka nie może się doczekać, żeby legalnie dać się wymłócić i w ramach wdzięczności obciągnąć loda. W gaju tujowym jest dobry punkt na walenie a słuchać będzie aż w Dino. Dziadek już się cieszy.Data dodania komentarza: 9.11.2025, 12:04Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 14.Autor komentarza: robota na wznakTreść komentarza: Wnusia za około pół roku osiągnie 15 lat. Będzie można legalnie młócić we wszystko. I co wypłynie, do terrarium u dziadka.Data dodania komentarza: 9.11.2025, 10:12Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 14.Autor komentarza: są doniesieniaTreść komentarza: Podobno utrwaliła się w redakcji tego portalu tradycja wyniesiona przez naczelnego z dzienniknowy.pl, poboru gamet do terrarium albo wiadra po zlewkach z wielkiego chlania siedem dni w tygodniu. Zwłaszcza od zaproszonych gości.Data dodania komentarza: 9.11.2025, 09:57Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 14.Autor komentarza: SilencjuszTreść komentarza: Koło się zamknęło. Spokój chlania domaga się eliminacji wszystkiego, co choć mgławicowo, ewentualnościowo mogłoby zakłócić procedurę chlania, zagrychy, zapitki, defekacji i rzyganka z nadmiaru. Dlatego redaktor naczelny - wydawca i administrator strony faktypilskie.pl wprowadził "Error 1006". Na luziku, do góry dupą można wtedy nasycać się flaszką, koniakiem, karkówką zamiast kaszanki, kiełbasą ze spadów od swojego guru - koryfeusza. Spokój umarłych cmentarzy.Data dodania komentarza: 9.11.2025, 09:51Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 14.Autor komentarza: sobota na wsiTreść komentarza: Obecnie w tej chwili już ślęczą na nalepie i się tarzają w pijanym widzie po polepie. Słuchają Nalepy o najstarszym zawodzie świata próbując dociągnąć jako ochotnicy - wyrobnicy seksualni i opoje profesjonalni. Towarzyszy im Jarek Poczochraniec zawsze pod górę, czy idzie z flaszką smutku z Podgórnej na 4 Stycznia, czy wraca.Data dodania komentarza: 8.11.2025, 22:49Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 14.
Reklama
Reklama