Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
To trzeba wiedzieć:
Reklama

Ulotki papierowe w skrzynce pocztowej - czy taka reklama wciąż działa?

Żyjemy w świecie, w którym praktycznie wszystko już przeniosło się do Internetu. Oczywiście nie chodzi tu tylko o możliwość robienia zakupów czy załatwiania spraw administracyjnych. Z dobrodziejstw Internetu korzystają głównie firmy, które właśnie tam znalazły dla siebie najlepsze miejsce na promocję i budowanie własnego wizerunku.
  • 10.11.2022 10:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Ulotki papierowe w skrzynce pocztowej - czy taka reklama wciąż działa?

Z pewnością każdy z internautów spotkał się już z tym, że dosłownie na każdej, otwieranej witrynie pojawiają się również reklamy, których wręcz nie da się zamknąć lub pominąć. Firmy decydują się na nachalny i agresywny marketing, zapominając o tym, że w dalszym ciągu istnieją tradycyjne rozwiązania, które mogą okazać się o wiele bardziej skuteczne. Mowa tu np. o tradycyjnych ulotkach papierowych, które wkładane są do skrzynki pocztowej. Czy w dalszym ciągu są one efektywne?

Tradycyjna reklama a promocja w sieci

Inwestowanie w marketing internetowy dla wielu firm stał się jedynym sposobem na to, by mogły się one promować i budować swój wizerunek. Wykorzystują one wszystkie, dostępne metody i narzędzia, by tylko zaistnieć w sieci, nie zwracając przy tym uwagi na to, jak ogromny przepych tam panuje. Warto zauważyć, że odpowiednio zorganizowana strategia marketingowa w sieci- choć jest skuteczna- to jednak nie zawsze. W obecnych czasach internauci stali się wyjątkowo wymagającą grupą, która doskonale wie, czego chce. Nie zwracają więc oni uwagi na słabej jakości "reklamy", a co więcej, reagują na nie coraz to większą frustracją. Często zdarza się nawet tak, że internauci na tego typu reklamę nawet nie będą zwracać uwagi, a jedynie będą oni czekać, aż zniknie ona z ich pola widzenia.

W tym momencie znów warto zwrócić się w stronę tradycyjnych form przekazu i promocji jak np. wkładanie ulotek papierowych do skrzynki pocztowej. Takie ulotki są wstanie o wiele skuteczniej przykuć uwagę potencjalnego odbiorcy chociażby z uwagi na to, że są one "fizyczne". W praktyce więc oznacza to, że odbiorca musi wziąć je do ręki, a nawet jeśli będzie chciał je wyrzucić lub odłożyć, to i tak mimowolnie zapozna się z treścią i zawartością ulotki. Jest to więc fantastyczny sposób na to, by wzbudzić zainteresowanie i zachęcić- być może- do skorzystania z naszych usług lub produktów. Pamiętajmy, że nawet jeśli świat wydaje się być obecnie mocno postępowy, to jednak w niektórych przypadkach, to dalej tradycjonalizm okazuje się mieć wyjątkową przewagę.

Papierowa ulotka w skrzynce pocztowej? Tak, ale...

Tradycyjny sposób promocji w postaci papierowych ulotek wkładanych do skrzynek pocztowych z pewnością jest skuteczny. Przykuje on uwagę i być może nawet zawartość ulotki w jakiś sposób zapisze się w świadomości odbiorcy. Jednak nie możemy zapomnieć o tym, że ulotka "bez pomysłu" włożona do skrzynki pocztowej, nie spotka się z oczekiwaną reakcją. Wobec tego jeśli zamierzamy budować swój firmowy wizerunek właśnie w ten sposób, wówczas nie możemy zapomnieć o odpowiednim projekcie i wydruku. Przede wszystkim projekt graficzny ulotki musi być dobrze przemyślany i skomponowany. Po drugie, by cała inwestycja zakończyła się powodzeniem, warto zgłosić się do profesjonalnej drukarni jak np. Ksero A0, która dobierze odpowiednie techniki wydruku, a nawet papier. Dopiero wtedy będziemy mówić o kompletnej i świetnie przygotowanej ulotce, która z całą pewnością odpowiednio wywiąże się ze swojej roli i wzbudzi zainteresowanie potencjalnego odbiorcy. Nawet tradycyjne sposoby promocji i kreowania przekazu będą wymagać od nas maksymalnie profesjonalnego podejścia!

 

--- Artykuł sponsorowany ---


Ostatnie komentarze
Autor komentarza: o pospolitościTreść komentarza: Uważam, że tłuszcza czytelników dzieł Noski uzna jego pisaninę za w pełni poprawną co do stylu, szyku i ortografii. Bo jak to, żeby magister polonistyki i po jakichś dogrywkach podyplomowych mógłby popełniać ortograficzne błędy pospolite?Data dodania komentarza: 26.04.2025, 17:39Źródło komentarza: Kult kłamstwaAutor komentarza: o sitwachTreść komentarza: Konsekwencją ustalenia, że prywatny akt oskarżenia został podpisany przez kogoś zewnętrznego względem osoby uchodzącej z autora/autorkę jest prosty wniosek, że aktu oskarżenia nie ma. Jest za to konstatacja, że osoba podszywająca się pod autorstwo na policji i przed sądem jest przestępcą. Nikt jej nie ścigał. Bo jak ścigać kogoś z sitwy?Data dodania komentarza: 26.04.2025, 17:28Źródło komentarza: Kult kłamstwaAutor komentarza: Wawelska koło ŻabkiTreść komentarza: Za to Pani Krysia mimo, że bez czerwonego berecika, nadal urocza.Data dodania komentarza: 26.04.2025, 11:51Źródło komentarza: Historia Piły i okolic w najnowszych książkach Zbigniewa NoskiAutor komentarza: pytakTreść komentarza: czy towarzysz druh kapusta Wiktor w swojej robocie wykonał 191 kartek donosów? czyli o 191 kartek więcej niż Kmicic?Data dodania komentarza: 26.04.2025, 11:42Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: ormo czuwa teżTreść komentarza: Czuwanie, to specjalność harcerzyka tw Wiktora, Janka rowerzysty.Data dodania komentarza: 24.04.2025, 19:59Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: obserwator pilskiTreść komentarza: Kazek Posada alias Aleksander Radek nadal ożywia swoją obecnością zasoby sławy i chwały Tygodnika Nowego, mimo, że już odszedł był na zielone łąki niebieskie. Ale w ostatnim numerze Tygodnika Nowego tkwi w stopce redakcyjnej jako Zbigniew Noska.Data dodania komentarza: 18.04.2025, 19:03Źródło komentarza: Historia Piły i okolic w najnowszych książkach Zbigniewa Noski
Reklama
Reklama