Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
To trzeba wiedzieć:
Reklama

Odzyskać zaufanie kibiców i sponsorów

Czy wrócą te lata, kiedy spotkania żużlowe ściągały na stadion przy Bydgoskiej całe rzesze kibiców? - Piła zgłodniała jest czarnego sportu. Trzeba jednak na nowo odzyskać zaufanie tych wszystkich, którym na żużlu w Pile zależy – uważa Grzegorz Piechowiak.
Odzyskać zaufanie kibiców i sponsorów

Ów wiceminister rozwoju i infrastruktury, nie od dziś angażuje się w sprawy pilskiego sportu. Znają go niemal wszyscy sympatycy sportu w grodzie Staszica. Przed laty był prezesem fundacji wspierającej pilski sport żużlowy, jeszcze niedawno  pomagał i wspiera nadal powstawanie z kolan żeńskiej siatkówce nad Gwdą.

Dzisiaj znów jest jednym z głównych decydentów działających w temacie najpopularniejszej dyscypliny la 90 w Pile.

Nie jest osamotniony i jest duża szansa, by warkot motocyklowych silników znów słyszany był na Bydgoskiej.

Wczoraj z udziałem władz miasta i wiceministra Piechowiaka, odbyła się konferencja prasowa, na której podano skład osobowy Polonii Piła w sezonie 2022.

I tak listę nowych jeźdźców pilskiego klubu otwiera Artur Mroczka. Dalej to Tomas H. Jonasson, Max Dilger, Lukas Fienhage, a także Marcin Jędrzejewski, Tomasz Orwat czy Broc Nicol i  Jack Smith (ten ma podpisany kontrakt warszawski).

Nie znani do końca są jeszcze wszyscy młodzieżowcy, a także trener zespołu, ale skład – zdaniem fachowców – oceniany jest na miejsce w pierwszej czw orce sezonu, w którym wystartuje 8 zespołów.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Barbie 24.11.2021 12:18
Największe zaufanie w Pile budzi Borubar

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: luzbluzTreść komentarza: Facet, który przedstawił się jako Mariusz Szalbierz ostatnio pauzuje w robocie redakcyjno- wydawniczej portaliku i papierowej ulotki o tematyce przebrzmiałej. Co to może być? Albo łopata grabarza albo choroba somatyczna wskutek luzackiej obyczajności redakcji zapoczątkowana relacją z obrad Kolegium Redakcyjnego Tygodnika Nowego 8 marca 2006.Data dodania komentarza: 12.07.2025, 18:27Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 21.Autor komentarza: chwudeTreść komentarza: Czy chodzi o inicjatywę Mariusza Szalbierza powołania wydawnictwa instruktażowego o nazwie "Tłok czekoladowy"?Data dodania komentarza: 12.07.2025, 10:08Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: ~~..~~Treść komentarza: Stare baby potrzebują jakiegoś wyciora do przepastnych czeluści dawno wygasłych co do ich pierwotnej funkcji demograficznej. Chyba że zapragną tłoka czekoladowego. Wtedy jo! Naczelny gotów, proponuje wydawnictwo instrukcyjne, jak zrobić sobie dobrze w trybie odtylcowym.Data dodania komentarza: 11.07.2025, 20:06Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: []\/{}Treść komentarza: Są w naszym kraju regiony typu Krajna, gdzie działają koncerny medialne prasowe i internetowe. Tam się dzieje! Jak się nawalą, od razu mają chuć. Zbierają gamety do terrarium. Dla dorżnięcia się wódczanego piją koniak redakcyjny. Kiedy naczelny gdzieś wyjedzie, wydawczyni zapragnie zlecić konstrukcję wiatraka odbytniczego z wałem osadczym do uciech. Sodoma i Gomora. Trzeźwość w sensie zera na alkomacie jest niewyobrażalnym deliktem egoizmu ekonomicznego, który prowadzi do deficytu budżetowego. Sytuację pogarszają felietoniści z przeszłością korupcyjną na szczytach władzy.Data dodania komentarza: 11.07.2025, 19:59Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: oszczerzenieTreść komentarza: Dopóki żulia internetowa pilskiego grajdoła medialnego będzie się pastwić nad Januszem Lemanowiczem, choćby w trybie niejawnym, domyślnym, Janusz Lemanowicz będzie komentował wszystkie znane mu objawy chamstwa, kłamstwa, perfidii, plugastwa myśli tych udziałowców chamstwa, kłamstwa, perfidii, plugastwa myśli.Data dodania komentarza: 10.07.2025, 22:04Źródło komentarza: „Szydercy” - odcinek 21.Autor komentarza: skobelTreść komentarza: Wbijamy tam w sierpniuData dodania komentarza: 10.07.2025, 12:23Źródło komentarza: Z nudów powstał hit
Reklama
Reklama