Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
To trzeba wiedzieć:
Reklama

Ulotki papierowe w skrzynce pocztowej - czy taka reklama wciąż działa?

Żyjemy w świecie, w którym praktycznie wszystko już przeniosło się do Internetu. Oczywiście nie chodzi tu tylko o możliwość robienia zakupów czy załatwiania spraw administracyjnych. Z dobrodziejstw Internetu korzystają głównie firmy, które właśnie tam znalazły dla siebie najlepsze miejsce na promocję i budowanie własnego wizerunku.
  • 10.11.2022 10:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Ulotki papierowe w skrzynce pocztowej - czy taka reklama wciąż działa?

Z pewnością każdy z internautów spotkał się już z tym, że dosłownie na każdej, otwieranej witrynie pojawiają się również reklamy, których wręcz nie da się zamknąć lub pominąć. Firmy decydują się na nachalny i agresywny marketing, zapominając o tym, że w dalszym ciągu istnieją tradycyjne rozwiązania, które mogą okazać się o wiele bardziej skuteczne. Mowa tu np. o tradycyjnych ulotkach papierowych, które wkładane są do skrzynki pocztowej. Czy w dalszym ciągu są one efektywne?

Tradycyjna reklama a promocja w sieci

Inwestowanie w marketing internetowy dla wielu firm stał się jedynym sposobem na to, by mogły się one promować i budować swój wizerunek. Wykorzystują one wszystkie, dostępne metody i narzędzia, by tylko zaistnieć w sieci, nie zwracając przy tym uwagi na to, jak ogromny przepych tam panuje. Warto zauważyć, że odpowiednio zorganizowana strategia marketingowa w sieci- choć jest skuteczna- to jednak nie zawsze. W obecnych czasach internauci stali się wyjątkowo wymagającą grupą, która doskonale wie, czego chce. Nie zwracają więc oni uwagi na słabej jakości "reklamy", a co więcej, reagują na nie coraz to większą frustracją. Często zdarza się nawet tak, że internauci na tego typu reklamę nawet nie będą zwracać uwagi, a jedynie będą oni czekać, aż zniknie ona z ich pola widzenia.

W tym momencie znów warto zwrócić się w stronę tradycyjnych form przekazu i promocji jak np. wkładanie ulotek papierowych do skrzynki pocztowej. Takie ulotki są wstanie o wiele skuteczniej przykuć uwagę potencjalnego odbiorcy chociażby z uwagi na to, że są one "fizyczne". W praktyce więc oznacza to, że odbiorca musi wziąć je do ręki, a nawet jeśli będzie chciał je wyrzucić lub odłożyć, to i tak mimowolnie zapozna się z treścią i zawartością ulotki. Jest to więc fantastyczny sposób na to, by wzbudzić zainteresowanie i zachęcić- być może- do skorzystania z naszych usług lub produktów. Pamiętajmy, że nawet jeśli świat wydaje się być obecnie mocno postępowy, to jednak w niektórych przypadkach, to dalej tradycjonalizm okazuje się mieć wyjątkową przewagę.

Papierowa ulotka w skrzynce pocztowej? Tak, ale...

Tradycyjny sposób promocji w postaci papierowych ulotek wkładanych do skrzynek pocztowych z pewnością jest skuteczny. Przykuje on uwagę i być może nawet zawartość ulotki w jakiś sposób zapisze się w świadomości odbiorcy. Jednak nie możemy zapomnieć o tym, że ulotka "bez pomysłu" włożona do skrzynki pocztowej, nie spotka się z oczekiwaną reakcją. Wobec tego jeśli zamierzamy budować swój firmowy wizerunek właśnie w ten sposób, wówczas nie możemy zapomnieć o odpowiednim projekcie i wydruku. Przede wszystkim projekt graficzny ulotki musi być dobrze przemyślany i skomponowany. Po drugie, by cała inwestycja zakończyła się powodzeniem, warto zgłosić się do profesjonalnej drukarni jak np. Ksero A0, która dobierze odpowiednie techniki wydruku, a nawet papier. Dopiero wtedy będziemy mówić o kompletnej i świetnie przygotowanej ulotce, która z całą pewnością odpowiednio wywiąże się ze swojej roli i wzbudzi zainteresowanie potencjalnego odbiorcy. Nawet tradycyjne sposoby promocji i kreowania przekazu będą wymagać od nas maksymalnie profesjonalnego podejścia!

 

--- Artykuł sponsorowany ---


Ostatnie komentarze
Autor komentarza: mirabelkiTreść komentarza: Udało się mimo tego, że w roku 2013 ktoś zgłosił projekt zabicia Krystyny L. na cztery sposoby alternatywne. Ten zamiar był sygnowany nazwiskiem STOKŁOSA. Ponieważ, żeby zabić Krystynę, trzeba by najpierw zabić Janusza, można ustalić, że im się nie udało a Lemanku żyw.Data dodania komentarza: 26.05.2025, 16:17Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: szczawikTreść komentarza: Lemanku - ty je szcze żyw?Data dodania komentarza: 25.05.2025, 23:50Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: robolTreść komentarza: O ile się rozchodzi o teorię Barabasza, że nie popełnia błędów, kto nic nie robi, ja się nie zgadzam, bo nic nierobienie jest największym błędem.Data dodania komentarza: 25.05.2025, 10:57Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: lubiejący wychlaćTreść komentarza: Rewelacyjny fragment kiedy Barabasz zrelacjonował przypadek dziennikarskiego badania alkomatem jakiegoś gościa. Okazało się, że człowiek jest do bólu trzeźwy. Wtedy Szalbierz zrobił minę, która może być przejawem zatroskania, że jak to, żeby facet miał 0,0 na alkomacie! Powiedział jakąś onomatopeję: uuuuuuuu! To wyraz bólu solidarnościowego, że nietrzeźwość nie zawitała.Data dodania komentarza: 24.05.2025, 13:25Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: EufemiaTreść komentarza: Szalbierz w swoim wystąpieniu publicznym związanym z marszem pederastów i lesb zaproponował utworzenie efemerycznego wydawnictwa - poradnika dla niedoświadczonych gejów i trybad pod nazwą "Tłok czekoladowy". Ktoś inny, bardziej bezpośredni zauważył, że lepszy byłby tytuł czy nazwa "C h u j w d u p i e". Kiedy te szczegóły wyszły na rozprawie pod dowództwem Płóciennika, ten zgodził się z tłokiem ale był wstrząśnięty c h u j e m.Data dodania komentarza: 24.05.2025, 13:07Źródło komentarza: "Szydercy" - odcinek 22.Autor komentarza: mikeTreść komentarza: Dobra wiadomość :)Data dodania komentarza: 23.05.2025, 21:03Źródło komentarza: Ważna zmiana dla milionów pracowników
Reklama
Reklama